Вкладені алгоритмічні структури повторення розгалуження.
Розв`язування задачі методом поділу на підзадачі
1. Опрацюй теоретичний матеріал
2. Виконай завдання
Завдання 1і 2
Завдання 3
4. Сфографуй, збережи проекти. Можна записати відео виконання програми.
Надішли на пошту вчителя файл з проектом та фото.(alenasalatova1@gmail.com).
Розв`язування задачі методом поділу на підзадачі
1. Опрацюй теоретичний матеріал
2. Виконай завдання
Завдання 1і 2
Завдання 3
3. Виконай практичне завдання
Створити проект, у якому застосувати комбінацію команди повторення завжди та блока умовного оператора з однією гілкою.
Створити проект, у якому застосувати комбінацію команди повторення завжди та блока умовного оператора з однією гілкою.
1. Запустіть на виконання програму Scratch, додайте до проекту спрайт акули та ще один її образ з бібліотеки програми (файл Fisp-a і Fisp-b з папки Animals).
2. Намалюйте у вбудованому в Scratch графічному редакторі фон для сцени: внизу — вузький піщаний берег, а вгорі — лазурове море.
3. Складіть для спрайта акули скрипт, зображений на рис. 3.57.
4. Виділіть спрайт кота та складіть для нього скрипт, як на рис. 3.58.
5. Запустіть проект на виконання та поспостерігайте за тим, що відбуватиметься з його героями після виконання заданої у С-блоці якщо умови.
6. Збережіть проект під назвою Впр_акула_Прізвище.
4. Сфографуй, збережи проекти. Можна записати відео виконання програми.
Надішли на пошту вчителя файл з проектом та фото.(alenasalatova1@gmail.com).
Немає коментарів:
Дописати коментар