1. Згадай
2. Переглянь презентацію
Примінення арифметичної та геометирчної прогресії
Дай відповіді на запитання:
1) Хто вперше звернув увагу на зв'язок арифметичної та геометирчної прогресії?
2) В яких стародавніх документах зустрічаються задачі на прогресії?
3) В яких науках зустрічаються прогресії?
(сфотографуй і надішли фото вчителю )
Випиши 2 задачі з презентації, які тобі найбільше запам'яталися.
(сфотографуй і надішли фото вчителю )
3. Розгадай кросворд
Запитання до кросворду:
(сфотографуй і надішли фото вчителю )
5. Д/з. Опрацювати п 16-20
Виконати письмово № 4 (2,3) ст. 271.
(сфотографуй і надішли фото вчителю )
6. Готуємся до ЗНО та ДПА
2. Переглянь презентацію
Примінення арифметичної та геометирчної прогресії
Дай відповіді на запитання:
1) Хто вперше звернув увагу на зв'язок арифметичної та геометирчної прогресії?
2) В яких стародавніх документах зустрічаються задачі на прогресії?
3) В яких науках зустрічаються прогресії?
(сфотографуй і надішли фото вчителю )
Випиши 2 задачі з презентації, які тобі найбільше запам'яталися.
(сфотографуй і надішли фото вчителю )
3. Розгадай кросворд
Запитання до кросворду:
- Як називається послідовність, якщо кожний її член, починаючи з другого, більший від попереднього.
- Множина чисел, що містить N дійсних чисел, або нескінченна множина дійсних чисел, записаних в певному порядку.
- Спосіб задання послідовностей за допомогою системи координат.
- Один з найвідоміших математиків світу, з ім’ям якого пов’язана математична легенда про учня, який за лічені хвилини зміг знайти суму чисел від 1 до 100.
- Якою є геометрична прогресія, у якої модуль знаменника менший за одиницю?
- Великий математик, який вперше звернув увагу на зв’язок між прогресіями.
- Один із способів задання послідовностей.
- З чим пов’язані задачі на прогресії, які дійшли до нас з давнини?
- (сфотографуй і надішли фото вчителю )
(сфотографуй і надішли фото вчителю )
5. Д/з. Опрацювати п 16-20
Виконати письмово № 4 (2,3) ст. 271.
(сфотографуй і надішли фото вчителю )
6. Готуємся до ЗНО та ДПА
Немає коментарів:
Дописати коментар