·
визначення теми та мети створення сайта,
розробка концепції вебсайта та його структури;
·
проведення дослідження з обраної теми;
·
вибір способу подання даних і стилю
оформлення веб-сторінок;
·
розмітка та програмування сайта;
·
наповнення сайта даними;
·
художнє оформлення сторінок;
·
розміщення веб-сторінок на сервері;
·
популяризація сайта та підтримка його
роботи.
Перший етап передбачає визначення теми та мети створення
сайта, його цільової аудиторії, з’ясування, якими будуть інформаційні джерела
сайта, з яких розділів він складатиметься тощо. Перш ніж розпочинати розробку,
необхідно проаналізувати тему, вивчити сайти потенційних конкурентів — це
допоможе створити власну концепцію. Далі слід визначити вид сайта та
відповідно до цього з’ясувати його структуру, зазначити функціональні
можливості (пошук, каталог, стрічка новин тощо), вказати, які сторінки мають
бути на сайті та які блоки слід розміщувати на сторінках і в якому вигляді.
Як тільки концепцію й загальну структуру сайта буде
визначено, можна обирати стиль його оформлення, проектування структури окремих
веб-сторінок, добирати найбільш вдалі способи зображення тих чи інших даних. Ці
два етапи майже не піддаються формалізації й вимагають від їх виконавця не
стільки володіння технологіями веб-програмування, скільки спеціалізованих
знань у тій галузі, якій буде присвячено сайт, художнього смаку й досвіду
користування Інтернетом.
Розмітка сайта визначає параметри форматування тексту та
інших об’єктів на сторінках. Програмування сайта передбачає створення різних
веб-компонентів, завдяки яким опрацьовуються дані, що вводяться на сайті його
відвідувачами на інтерактивних веб-сторінках.
Вміст сайта, який зазвичай займає 70-80 % його площі,
безпосередньо впливає на дизайн майбутнього сайта. Тому спочатку добирають
контент сайта, тобто всі матеріали та дані, які потрібно буде розмістити:
текст, таблиці, малюнки, графіки тощо, і лише потім обирають його художнє
оформлення. Перед розміщенням в Інтернеті сайт тестується як розробником, так
і замовником, після цього виправляють знайдені помилки та некоректності.
Публікація сайта в Інтернеті передбачає його розміщення
за обраним доменним ім’ям, яке реєструється у великих пошукових машинах і каталогах.
Для того щоб сайт відвідувала значна кількість користувачів, потрібно
здійснювати заходи щодо його популяризації — «розкрутки». Для цього
використовується контекстна й банерна реклама, SЕО, SМО та інші методи.
Пошукова система враховує такі параметри сайта при
визначенні його релевантності (ступеня відповідності запиту, що вводиться при
пошуку):
· щільність
ключових слів;
· індекс
цитування сайта — залежить від кількості й авторитетності веб-ресурсів, які
посилаються на цей сайт; багато пошукових систем не враховують посилання одна
на одну; важливо, щоб посилання були з подібних за тематикою сайтів.
До факторів, що знижують рейтинг сайта, належать:
технології, які пошукові системи розглядають як спам, занадто довгі URL-адреси,
надлишкова кількість посилань, графічна навігація, переадресація URL-адрес
тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар