Процес створення веб-сайта складається з таких етапів:


·          визначення теми та мети створення сайта, розробка концепції веб­сайта та його структури;
·          проведення дослідження з обраної теми;
·          вибір способу подання даних і стилю оформлення веб-сторінок;
·          розмітка та програмування сайта;
·          наповнення сайта даними;
·          художнє оформлення сторінок;
·          розміщення веб-сторінок на сервері;
·          популяризація сайта та підтримка його роботи.
Перший етап передбачає визначення теми та мети створення сайта, його цільової аудиторії, з’ясування, якими будуть інформаційні джерела сайта, з яких розділів він складатиметься тощо. Перш ніж розпочинати розробку, необхідно проаналізувати тему, вивчити сайти потенційних конкурентів — це допоможе створити власну концепцію. Далі слід ви­значити вид сайта та відповідно до цього з’ясувати його структуру, зазна­чити функціональні можливості (пошук, каталог, стрічка новин тощо), вказати, які сторінки мають бути на сайті та які блоки слід розміщувати на сторінках і в якому вигляді.
Як тільки концепцію й загальну структуру сайта буде визначено, мож­на обирати стиль його оформлення, проектування структури окремих веб-сторінок, добирати найбільш вдалі способи зображення тих чи інших даних. Ці два етапи майже не піддаються формалізації й вимагають від їх виконавця не стільки володіння технологіями веб-програмування, скіль­ки спеціалізованих знань у тій галузі, якій буде присвячено сайт, худож­нього смаку й досвіду користування Інтернетом.
Розмітка сайта визначає параметри форматування тексту та інших об’єктів на сторінках. Програмування сайта передбачає створення різних веб-компонентів, завдяки яким опрацьовуються дані, що вводяться на сайті його відвідувачами на інтерактивних веб-сторінках.
Вміст сайта, який зазвичай займає 70-80 % його площі, безпосередньо впливає на дизайн майбутнього сайта. Тому спочатку добирають контент сайта, тобто всі матеріали та дані, які потрібно буде розмістити: текст, таблиці, малюнки, графіки тощо, і лише потім обирають його художнє оформлення. Перед розміщенням в Інтернеті сайт тестується як розроб­ником, так і замовником, після цього виправляють знайдені помилки та некоректності.
Публікація сайта в Інтернеті передбачає його розміщення за обраним доменним ім’ям, яке реєструється у великих пошукових машинах і ка­талогах. Для того щоб сайт відвідувала значна кількість користувачів, потрібно здійснювати заходи щодо його популяризації — «розкрутки». Для цього використовується контекстна й банерна реклама, SЕО, SМО та інші методи.
Пошукова система враховує такі параметри сайта при визначенні його релевантності (ступеня відповідності запиту, що вводиться при пошуку):
·     щільність ключових слів;
·     індекс цитування сайта — залежить від кількості й авторитетності веб-ресурсів, які посилаються на цей сайт; багато пошукових сис­тем не враховують посилання одна на одну; важливо, щоб посилан­ня були з подібних за тематикою сайтів.
До факторів, що знижують рейтинг сайта, належать: технології, які пошукові системи розглядають як спам, занадто довгі URL-адреси, надлишкова кількість посилань, графічна навігація, переадресація URL-адрес тощо.

Немає коментарів:

Дописати коментар