понеділок, 12 квітня 2021 р.

здоров'я найцінніший скарб


 Дорогі учні та батьки!

Вітаю з Всесвітнім днем здоров’я!

Щиро бажаю нам всім здорового світовідчуття, бадьорого настрою та активного способу життя. Ми відповідальні за своє життя і своє здоров'я не менше, ніж за життя, здоров'я і добробут своїх близьких. Збереження або здобуття здоров'я неможливе без відповідності наших можливостей нашим бажанням.

Доброта, людяність, гідність, доброзичливість зберігають і зміцнюють здоров'я людини. Тож, будьмо емоційно-позитивними, бадьорими, духовно врівноваженими та фізично готовими в прагненні бути досконально здоровими. Цьому сприяють тактовність, ввічливість, дружелюбність, заняття фізичною культурою, заняття улюбленою справою, креативність та творчість.

 



Немає коментарів:

Дописати коментар